اخبار کوتاه | خرداد

یکی از فلسفه های تشکیل مجمع شهرداران کلانشهرها اشتراک تجربیات است/ ضرورت کسب رضایتمندی مردم با تلاش در راستای فرهنگسازی استفاده از خدمات الکترونیکی

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها:

یکی از فلسفه های تشکیل مجمع شهرداران کلانشهرها اشتراک تجربیات است/ ضرورت کسب رضایتمندی مردم با تلاش در راستای فرهنگسازی استفاده از خدمات الکترونیکی

نویسنده: مرتضی خوشبخت/ﺳﻪشنبه, 30 خرداد,1402/دسته ها: اخبار, خرداد

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور در جلسه کمیته ارتباطات و فرهنگسازی کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور اظهار کرد: برگزاری چنین جلساتی باید منجر به خروجی موثر شود و کمیسیون کلانشهرها در این راستا به دنبال دستیابی به اهداف عالی خود باشند.

وی در این نشست که به صورت مجازی و با حضور اعضا کمیته مذکور برگزار شد، افزود: در این خصوص برنامه ریزی مان در حوزه فرهنگسازی استفاده از خدمات الکترونیکی گامهای مثبتی برداشته تا رضایت نسبی مردم در این راستا کسب شود.

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور با اشاره به اهمیت حوزه ارتباطات و همچنین امر بسیار مهم اطلاع رسانی گفت: همه زحماتی که همکاران فاوای کلانشهرها انجام می دهند بدون تلاش پرسنل حوزه ارتباطات دیده نشده و انعکاس نخواهد یافت.

اسدپور با اشاره به شرایط فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات تصریح کرد: حوزه آی تی حوزه ای بک آفیس بوده و بیشتر اقدامات به صورت پشت صحنه انجام گرفته و منجر به سرویس دهی می شود و باید در چنین شرایط برای انعکاس خدمات و تلاش های فاوا بیش از شرایط عادی سایر مجموعه ها اقدام شده و در این راستا سازمان های فاوا کلانشهرها نیز باید خود پیشقدم شوند
.
وی کمیته ارتباطات و فرهنگسازی را به عنوان یکی از کمیته هایی که بسیار اهمیت دارد، عنوان کرد و ادامه داد: حمایت مادی و معنوی از این کمیته بر اساس اهداف از پیش تعیین شده و آیین نامه ای که تهیه شده در دستور کار قرار می گیرد.

اسدپور با بیان اینکه کمیته ارتباطات و فرهنگسازی کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها باید بر اساس رسالت اصلی خود حرکت کند، عنوان کرد: در پرسنل حوزه ارتباطات باید انگیزه های لازم را برای پوشش هرچه بیشتر رویدادهای فناوری اطلاعات ایجاد کرد.

وی یادآور شد: کمیته ارتباطات و فرهنگسازی می تواند یکی از بهترین کمیته های کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران شده و حتی برای سایر کمیته ها نیز ایده هایی برای فعالیت ارائه دهند و نوآوری هایی صورت بگیرد.

اسدپور اظهار کرد: ارائه گزارش عملکرد فاواهای کلانشهرها بر اساس نوبت بندی در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است و در این خصوص اقدامات حوزه فناوری اطلاعات در اولویت اطلاع رسانی شده و دغدغه ها نیز بیان شود.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه یکی از فلسفه های تشکیل مجمع شهرداران کلانشهرها را مبحث اشتراک تجربیات عنوان و خاطرنشان کرد:  اشتراک تجربیات موضوع بسیار مهمی است که بین کلانشهرها می تواند اتفاق بیافتد و در این راستا در هر جلسه کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند یکی از کلانشهرها نسبت به ارائه عملکرد حوزه خود و اشتراک تجربیات اقدام خواهد کرد.

تعداد نمایش ها (427)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان