اخبار کوتاه | دی

الکترونیکی شدن بلیت فروشی بازی های والیبال شهرداری ارومیه/ 600 بلیت به صورت الکترونیکی به فروش رفت

ارومیه شهر اولین ها؛

الکترونیکی شدن بلیت فروشی بازی های والیبال شهرداری ارومیه/ 600 بلیت به صورت الکترونیکی به فروش رفت

نویسنده: reza shokri/جمعه, 24 دی,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT, دی

رتبه بندی این مطلب:
3/5

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، با توجه به مجوز حضور تماشاگران در سالن های ورزشی، برای اولین بار در رقابت های لیگ برتر والیبال، با درخواست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه  سامانه الکترونیکی بلیت فروشی توسط سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه تولید و بازی شهرداری ارومیه- شهداب یزد مورد بهره برداری قرار گرفت و علاوه بر بلیت فروشی بصورت الکترونیک،  پشتیبانی فنی آن نیز صورت گرفت.

از این رو شهروندان و طرفداران والیبال ارومیه توانستند بلیت بازی شهرداری ارومیه و شهداب یزد را از ساعت 16 سه شنبه 21 دی ماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت Ticket.urmia.ir خرید کنند و این سایت از این پس اقدام به فروش الکترونیکی بلیت بازی ها خواهد کرد.

همچنین در ورودی های سالن شش هزارنفری غدیر نیز کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه جهت کنترل بلیت های الکترونیکی صادره و تطابق آن اسناد هویتی افراد از جمله کارت ملی و شناسنامه اقدام شد و افرادی که دو دز واکسن خود را دریافت نکرده بودند امکان ورود به سالن را نداشتند.

طبق آمار با توجه به اینکه مجوز حضور ۱۰ درصدی ظرفیت سالن جهت ورود تماشاگران صادر شده بود تعداد ۶۰۰ بلیط سالن ۶۰۰۰ هزار نفری فروخته شده بود که ۵۸۷ نفر از خریداران بلیت الکترونیکی در محل حاضر و  وارد سالن غدیر شدند.

شایان ذکر است، هدف از فروش اینترنتی کنترل و نظارت بر پروسه فروش بلیت،نظارت بر حضور تماشاگران، جلوگیری از شیوع کرونا ، حفظ رضایتمندی و سلامتی شهروندان و والیبال دوستان است و تداوم خواهد داشت.

در بازی های  آینده این سامانه به سامانه امید دانشگاه علوم پزشکی  جهت استعلام آنلاین شهروندانی که دو دز واکسن تزریق کرده اند، متصل خواهد شد.

تعداد نمایش ها (2263)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان