اخبار کوتاه | دی

وصول درآمدهای عمومی در منطقه پنج شهرداری نیز راه اندازی شد

پس از منطقه یک شهرداری ارومیه؛

وصول درآمدهای عمومی در منطقه پنج شهرداری نیز راه اندازی شد

نویسنده: مرتضی خوشبخت/پنجشنبه, 22 دی,1401/دسته ها: اخبار, دی

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، خبر راه اندازی وصول درآمدهای عمومی شهرداری منطقه یک طی هفته گذشته منتشر و شهروندان از این موضوع بهره مند شدند.


این امر در راستای دستور شهردار محترم و همچنین تکریم ارباب رجوع طبق اقدامات اساسی در این خصوص صورت گرفته و آماده سازی زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری لازم در واحد درآمد انجام شد.


حال پس از منطقه یک این بار در شهرداری منطقه پنج شاهد تحقق  وصول درآمدهای عمومی خواهیم بود که در نتیجه همت سازمان فاوا و همکاری این منطقه و با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان صورت گرفت.


در این راستا وصول  عوارض عمومی شهرداری اعم از خودرو و کسب و پیشه در این منطقه  همانند منطقه یک راه اندازی شد تا شهروندان جهت پرداخت عوارض مذکور نیازی به مراجعه به اداره درآمدهای عمومی نداشته باشند و از این پس در صورت نیاز در همان محل مراجعه پرداخت های مورد نظر صورت می پذیرد تا ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان در راستای شهرداری هوشمند گام موثری برداشته شود.


همچنین آموزش های لازم برای کاربران صورت گرفته و بعد از مناطق یک و پنج در سایر مناطق شهرداری نیز میز خدمت وصول عوارض عمومی شهرداری ارومیه راه اندازی خواهد شد.

تعداد نمایش ها (462)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان