اخبار کوتاه | فروردین

سامانه دریافت و پیگیری الکترونیکی مکاتبات شهروندان از شهرداری راه اندازی شد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه از راه اندازی سامانه دریافت و پیگیری الکترونیکی شهروندان از شهرداری ارومیه خبر داد

سامانه دریافت و پیگیری الکترونیکی مکاتبات شهروندان از شهرداری راه اندازی شد

نویسنده: Anonym/یکشنبه, 03 دی,1396/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
5/0

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه اعلام کرد :

با راه اندازی این سامانه شهروندان ارومیه می توانند از نامه های خود به صورت الکترونیکی با دریافت کد پیگیری در هر لحظه از اقدامات صورت گرفته مطلع شوند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری ارومیه ، یاسر اسدپور مدیرعامل سازمان فاوا با بیان اینکه این حرکت باعث شفاف سازی امور و حرکت در راستای تکریم ارباب رجوع در شهرداری خواهد شد اضافه کرد: بسیاری از فعالیت ها در شهرداری وجود دارد که مردم نیاز به مراجعه مستقیم دارند و با الکترونیکی شدن خدمات از این مراجعات کاسته می شود.

 

وی در خصوص مزایای این سامانه اعلام کرد:  عدم نیاز به حضور ارباب رجوع و کاهش تردد، صرفه جویی در هزینه و زمان ، کاهش تماس های تلفنی، افزایش سرعت پاسخگویی و افزایش رضایت ارباب رجوع از مزایا و نقاط مثبت سامانه پیگیری مکاتبات شهروندان ارومیه است.

اسدپور در پایان گفت : شهروندان با مراجعه به درگاه اینترنتی شهرداری ارومیه از قسمت پیگیری مکاتبات شهروندان می توانند درخواست های خود را پیگیری نمایند

 

 

تعداد نمایش ها (2555)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان