اخبار کوتاه | فروردین

پیام ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به مناسبت روز جمهوری اسلامی

پیام ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به مناسبت روز جمهوری اسلامی

نویسنده: reza shokri/جمعه, 12 فروردین,1401/دسته ها: اخبار, اخبار کوتاه, فروردین

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

🔸ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به مناسبت روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد. در این پیام می خوانیم:

 

✍️بسمه تعالی

ملت ایران در تاریخ دوازدهم فروردین 1358 با حضور خود در پای صندوق های رأی و شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات، به برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی و برچیده شدن طاغوت و رژیم ظلم و ستم از کشور رأی حداکثری دادند.

در این روز بسیار مهم در تحولات سیاسی تاریخ معاصرایران، منطقه و حتی جهان، مردم با بصیرت و آگاهی نظامی را پایه گذاری کردند که عامل ثبات و پایداری کشور در دهه های متلاطم بعدی شد که تا کنون ادامه دارد و موجب پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر و پایدار ایران گشت و امروزه شاهدیم که کشورمان در بسیاری از زمینه ها جز کشورهای پیشرو در سطح جهان و در بسیاری از موارد علمی، ورزشی، دفاعی، پزشکی و ... برترین و نخستین کشور منطقه است.

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته و بسیار عزیز بر تمامی شهروندان ارومیه و ملت بزرگ ایران در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بنام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده، یاد و خاطره تمامی شهدای پیروزی انقلاب اسلامی و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی می دارم و بر تداوم راه شهدا و امام شهدا با عمل به منویات مقام معظم رهبری جهت ثبات و تقویت این نظام مقدس تأکید دارم.

یاسراسدپور
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه

تعداد نمایش ها (804)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان