اخبار کوتاه | مرداد

راه اندازی سامانه آنلاین مرخصی رانندگان تاکسی در ارومیه/ شهروندان شکایات خود از تاکسی ها را غیرحضوری ثبت کنند

راه اندازی سامانه آنلاین مرخصی رانندگان تاکسی در ارومیه/ شهروندان شکایات خود از تاکسی ها را غیرحضوری ثبت کنند

نویسنده: reza shokri/یکشنبه, 30 مرداد,1401/دسته ها: اخبار, مرداد

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، توسعه خدمات الکترونیکی در همه حوزه ها مورد تأکید مدیریت شهری است و در این راستا با هدف رفاه حال رانندگان زحمتکش تاکسی در سطح شهر ارومیه سامانه آنلاین مرخصی تاکسی راه اندازی شد.

این اقدام جهت تسریع امور در این حوزه و رفاه حال تاکسی رانان انجام می گیرد و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه رانندگان تاکسی به عنوان زحمتکشان حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی شهرمان می شود.

رانندگان تاکسی برای استفاده از این سامانه با ورود به آدرس ETAXI.URMIA.IR و ورود به بخش صدور مرخصی و با وارد کردن کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره تلفن همراه خود به عنوان رمز عبور از این سامانه می توانند بهره مند شوند.

 با ورود به سامانه ساعت، تاریخ  و مقصد سفر از سوی رانندگان درج و به صورت غیرحضوری مورد تأیید تاکسیرانی قرار می گیرد.

همچنین شهروندان نیز می توانند شکایات خود از ناوگان تاکسیرانی و تخلفات این حوزه را با ورود به همین سایت و تکمیل فرم ثبت شکایت و درج اطلاعات متشاکی اعم از کد تاکسی و پلاک خودرو اعلام و پیگیری کنند.

 از دیگر قابلیت های این سامانه بخش های  بازرسی و آمار تاکسیرانی است که در بخش آمار رییس اداره تاکسیرانی یا مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر و در بخش بازرسی، بازرسان تاکسیرانی و شهرداری ارومیه می توانند با ورود به سامانه، به موارد موجود در حوزه آمار و شکایات دسترسی داشته باشند.

 این سامانه با همکاری سازمان فاوا، سازمان حمل و نقل بارومسافر و اداره تاکسیرانی و با مشارکت پیمانکار بخش خصوصی در راستای طراحی نرم افزار راه اندازی شده است.

گفتنی است؛ در سطح شهر ارومیه ناوگان تاکسیرانی نزدیک به 7 هزار تاکسی فعالیت دارد که با اجرایی شدن این سامانه، نقش مهمی در رفاه رانندگان و کاهش تردد به اداره تاکسیرانی و همچنین سرعت بخشی قابل توجه در فرآیند امور خواهد داشت.

تعداد نمایش ها (1055)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان