اخبار کوتاه | مهر

فروش اینترنتی بلیت بازی های خانگی تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر 1401

فروش اینترنتی بلیت بازی های خانگی تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر 1401

نویسنده: مرتضی خوشبخت/شنبه, 23 مهر,1401/دسته ها: اخبار, مهر

رتبه بندی این مطلب:
3/5

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال 1401 حضور داشته و در ورزشگاه شش هزارنفری غدیر میزبان تیم های حاضر در لیگ و بازی های خانگی خواهد بود.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در راستای رفاه حال شهروندان طرفدار والیبال و همچنین سیستمی کردن امور و برای جلوگیری از مسائل متفرقه قابل وقوع در پروسه فروش بلیت و ورود هواداران به ورزشگاه و ایجاد نظم و انضباط در این راستا، سامانه فروش آنلاین بلیت را تدارک دیده است.

از این رو شهروندان و طرفداران والیبال می توانند بلیت بازی های خانگی شهرداری ارومیه را به صورت اینترنتی و از طریق سایت Ticket.urmia.ir خرید کنند.

همچنین در ورودی های سالن شش هزارنفری غدیر نیز کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه جهت کنترل بلیت های الکترونیکی صادره و تطابق آن با اسناد هویتی افراد از جمله کارت ملی و شناسنامه اقدام می کنند.

شایان ذکر است، هدف از فروش اینترنتی کنترل و نظارت بر پروسه فروش بلیت،نظارت بر حضور تماشاگران، حفظ رضایتمندی و رفاه حال شهروندان و والیبال دوستان است و تداوم خواهد داشت.

در رابطه با شرایط خرید الکترونیکی نیز قابل ذکر است، خرید بلیت از طریق ثبت کد ملی و تاریخ تولد انجام می شود، هیچ گونه بلیط کاغذی در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت، ورود به ورزشگاه صرفا با ارائه اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه شامل کدملی امکان پذیر خواهد بود و بلیت فروشی فقط برای آقایان  و افراد 12 سال تمام و بزرگتر امکان پذیر خواهد بود.

تعداد نمایش ها (1318)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان