پروژه ها

راه اندازی سامانه پرداخت اینترنتی یکپارچه قبوض شهرداری ارومیه از طریق سامانه bill.urmia.ir

راه اندازی سامانه پرداخت اینترنتی یکپارچه قبوض شهرداری ارومیه از طریق سامانه bill.urmia.ir

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، در راستای سیاست های پدافند غیرعامل و پشتیبانی سیستم پرداخت موجود در شهرداری ارومیه و همچنین تسهیل در پرداخت عوارض شهرداری برای شهروندان، سامانه پرداخت اینترنتی یکپارچه قبوض شهرداری توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات راه اندازی و از طریق سامانه bill.urmia.ir در اختیار شهروندان عزیز قرار گرفته است.


با راه اندازی این سامانه شهروندان می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکان به صورت آنلاین قبوض نوسازی، پسماند، فیش بازدید کارشناسی و فیش درآمدی مناطق را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.


سامانه پرداخت اینترنتی یکپارچه قبوض شهرداری ارومیه از طریق تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب بانک مرکزی و بدون محدودیت مبلغ آماده استفاده شهروندان گرامی است تا به صورت آنلاین در سیستم های شهرداری تائید و خدمت مورد نیاز بلافاصله به شهروندان عزیز ارائه شود.


سامانه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه همچنین در ادامه سیاست های خود جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل امور پرداخت، وب کیوسک های بانکی را در مناطق یک و پنج شهرداری مستقر کرده تا شهروندان از طریق این دستگاه ها هم عوارض شهرداری را پرداخت و خدمات خود را از شهرداری دریافت کنند.


این دستگاه ها علاوه بر پرداخت عوارض شهرداری قابلیت پرداخت سایر قبوض خدماتی شهروندان و همچنین ارائه خدمات عمومی بانکی به شهروندان از جمله انتقال کارت به کارت و دریافت موجودی و ... را دارا هستند.

Print
دسته ها: اخبار, بهمن
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان