آخرین اخبار

تودیع و معارفه مدیرعامل جدید سازمان آمار و فناوری اطلاعات

تودیع و معارفه مدیرعامل جدید سازمان آمار و فناوری اطلاعات

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه روز دوشنبه مورخه 93/8/26 برگزار شذ.

نویسنده: Anonym/ﺳﻪشنبه, 27 آبان,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در این مراسم که آقای مهندس حسین دوستی معاونت برنامه ریزی، آقای پیری مدیر اداره املاک، آقای رکاب مدیر روابط عمومی، آقای علیزاده معاون شهرداری منطقه 3 و جمعی از مسئولین سازمان حضور داشتند با صدور حکمی از سوی شهردار محترم ارومیه ،مهندس یاسر اسدپور به عنوان سرپرست سازمان آمارو فناوری منصوب و از تلاشهای مهندس حسین دوستی مدیر عامل پیشین سازمان تشکرو قدردانی شد.

آقای تیزکار ضمن اشاره به نظم و انظباط حاکم بر جهان هستی ، مقام انسان را قابل ارتقاء دانست . وی همچنین در ادامه طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس حسین دوستی ، حضور مهندس اسدپور را به عنوان یکی از مدیران حوزه شهرداری تبریک گفت و تصریح کرد : قطعأ برگزاری اینگونه مراسم و مناسبت ها نیز نه به عنوان مراسم تودیع و معارفه بلکه به نوعی جابجایی مسئولیت هاست.

در این مراسم مهندس حسین دوستی طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات یکایک کارکنان سازمان آمار و فناوری به برخی از اهم اقدامات انجام شده در طول دوران مسئولیتش در سازمان و اقدامات اخیر سازمان اشاره و ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش همه جانبه مسئولین و همکاران سازمان برای رضایت هرچه بیشتر شهروندان گام برداریم.

مهندس اسدپور نیز با اشاره به الویت اصلی سازمان آمار و فناوری ( داشتن شهری الکترونیک) گفت، قطعأ با این الویت و محور کاری اصلی و اهمیت ویژه به حوزه فناوری تلاش مجموعه مسئولین سازمان نیز بر این است فارغ از مسائل حاشیه ای به شعار اصلی سازمان ، برنامه محوری ، شایسته سالاری ، پاسخگویی و پاکدستی همت گمارند

تعداد نمایش ها (2913)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان