آخرین اخبار

تحقق فاز اول شهرداری الکترونیک ارومیه با راه اندازی اتوماسیون اداری تحت وب یکپارچه شهرداری

تحقق فاز اول شهرداری الکترونیک ارومیه با راه اندازی اتوماسیون اداری تحت وب یکپارچه شهرداری

نویسنده: Anonym/دوشنبه, 06 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه به نقل از مدیرعامل سازمان، در ادامه پروژه الکترونیکی نمودن خدمات شهرداری در راستای تحقق کامل شهرداری و دولت الکترونیک ارومیه، فاز اول سیستم اتوماسیون اداری تحت وب یکپارچه شهرداری ارومیه در کلیه واحدهای تابعه شهرداری ارومیه راه اندازی گردید.

  اسدپور با بیان این خبر خاطرنشان کرد: سیستم اتوماسیون اداری تحت وب یکپارچه شهرداری  پس از ایجاد بستر مناسب زیر ساختی با راه اندازی 42 دبیرخانه مستقل با دیتابیس های یکپارچه وبا هدف تکریم ارباب رجوع، تسریع در ارسال و دریافت مکاتبات اداری و کاهش تردد مراجعین با حذف مراجعات غیرحضوری راه اندازی شد. مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات اظهار داشت: حذف کاغذ و به حداقل رساندن مشکلات مربوط به مفقود شدن نامه ها، تعامل الکترونیکی با سازمان‌ها، احراز هویت و ارسال امن داده ها از مهمترین مزایای اجرای این طرح می باشد. همچنین ایشان افزودند: شهروندان گرامی می توانند در آینده نزدیک بدون مراجعه به واحدهای تابعه شهرداری نامه های خود را از طریق اینترنت در سیستم ثبت و با دریافت کد رهگیری از گردش مدرک خود و نتیجه آن مطلع شوند که این امر گامی بلند در تحقق کامل شهرداری الکترونیکی ارومیه و کاهش تردد های درون شهری می باشد. آقای مهندس یاسر اسدپور عنوان کردند: از ویژگی های دیگر این سیستم دریافت گزارشات مدیریتی و بازرسی اقدامات انجام شده می باشد که تاکنون بالغ بر 450000 مکاتبه از طریق سیستم ثبت گردید که در این بین بیشتر مکاتبات به تربیت مربوط به شهرداری منطقه 1، شورای اسلامی شهر و شهرداری مرکزی می باشد. ایشان با بیان این موضوع عنوان کردند: تاکنون حدود 280میلیون تومان در هزینه های مربوط صرفه جویی شده است که گزارش کامل از طریق این لینک قابل مشاهده می باشد.

مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات در پایان اظهارت داشت: در حال حاضر سازمان آمار و فناوری اطلاعات فاز دوم پروژه اتوماسیون اداری تحت وب یکپارچه سازی شهرداری را با هدف الکترونیکی نمودن کلیه فرآیندهای داخلی سازمانی از جمله الکترونیکی کردن فرم های مرخصی، فرم های درخواست کالا از انبار، فرم تأ اعتبار و... آغار و در مرحله بعد یکپارچه سازی دیتابیس های موجود در شهرداری از طریق برقراری ارتباط اتوماسیون اداری با سیستم یکپارچه تحت وب شهرسازی، مالی و کارگزینی و... را ادامه داده و با عزمی راسخ در تحقق چشم انداز 1404 شهر ارومیه، شهری پاک، سبز و مجهز به فناوری های نوین قدم خواهد برداشت.

تعداد نمایش ها (1978)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان